Atacama Crossing Blogs 2016

Kasper Reffs Hald

1

Post

Atacama Crossing (2016) blog posts from Kasper Reffs Hald

12 September 2016 02:17 am (GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna

Hej.

S

Comments: Total (11) comments

Mia Reffs

Posted On: 09 Oct 2016 08:32 am

Hej Kasper, jeg kan se du er igennem løbet. Det er så godt gået! Vi glæder os til at se dig i Rødovre igen. God tur hjem, high five og kæmpe krammer fra Mia og resten af familien

Mia Reffs

Posted On: 07 Oct 2016 09:21 am

Hej Kasper Sender lige nogle varme tanker. Du ser dem nok først når det hele er overstået, men så ved du i hvert fald at du har været i tankerne mens det var smadder hårdt derude. Jeg håber du har det godt efter omstændighederne, og at du har overskud til at nyde det barske landskab. Jeg ville have sagt knæk og bræk, men jeg håber virkelig du er helskindet, så du får bare held og lykke med slutningen af stage 5 og den sidste nummer 6. Kæmpe knuser fra Mia

Lene Reffs

Posted On: 06 Oct 2016 06:48 am

Hej Kasper. Lige en lille hilsen her fra det efterårs blæsende kolde nord, håber det går godt og du får nogle fede oplevelser med hjem. Håber ikke det er alt for hårdt for fusserne. Pas godt på dig selv og husk at lyt til din krop. Knus

Kenneth Lauridsen

Posted On: 05 Oct 2016 10:21 am

Hej Kasper, det er onsdag og så tænker du straks, fuck, ingen onsdagskage til mig!!! Jeg kan berolige dig, den er uspiselig :) Vi følger det her på kontoret, håber det går godt, pas på dig selv!

Ellen Reffs

Posted On: 04 Oct 2016 07:02 pm

Hej Kasper. Prøver lige igen, håber turen går som planlagt, og du kommer hjem med hele fødder

Ellen Reffs

Posted On: 04 Oct 2016 05:19 pm

Hej tossede Kasper

Camilla Nielsen

Posted On: 04 Oct 2016 03:25 pm

Hej Kalle :) Glæder mig til a høre fra dig, hvordan det går og høre om oplevelsen :) sidder jo her og får masser a gode ideer og tanker..... Kæmpe kram til dig... Knus Fis

Ghita Bothmann

Posted On: 03 Oct 2016 01:28 pm

Hej Kasper, jeg syntes jo du er total tosset :-) MEEEEEEEN jeg følger dig og sender al mulig postiv karma (I bedste Master Fatman stil) Glæder mig til at høre mere. Pas på dig. Big Hug :-)

Mia Reffs

Posted On: 03 Oct 2016 08:43 am

Hej Kasper jeg har sendt mange tanker din vej. Håber du har fået en god start på løbet, og at du holder temperaturen :) Det er et sejt projekt du har gang i, jeg glæder mig til at høre mere om terrænet I kommer igennem, og om træningsforberedelserne virker efter planen :) Herhjemme går det fint, øs plask regnvejr - oktober har meldt sin ankomst, så det vildeste der sker her er en våd trasketur med Chelsea og klapvogn. Vi kommunikeres ved. Stort kram og massere held og lykke herfra

Susanne Reffs Hald

Posted On: 01 Oct 2016 08:28 pm

Så er der kun ganske få timer til det går løs. Sjovt at læse nogen af dem som har skrevet. Nogle fryser, andre er bange for om de har mad nok med. Håber du er godt forberedt :) Fandt et billede af dig og et par andre, da I var kommet til lufthavnen. Alt muligt held og lykke på turen. Glæder mig til at se billeder. Elsker dig

Lene Reffs

Posted On: 28 Sep 2016 05:55 pm

Hej Kasper. Alt mulig held og lykke med turen, håber du klarer dig godt igennem den. Pas godt på dig selv. Knus